This site has limited support for your browser. We recommend switching to Edge, Chrome, Safari, or Firefox.

krijg 5% korting met code WELKOM2025

Betaal nu met Klarna!

Gratis sheetmask bij elke bestelling vanaf €40

Gratis verzending vanaf €40

Alles op voorraad en verzonden vanuit Nederland

Win een golden ticket met jouw bestelling!

Winkelmandje 0

Congratulations! Your order qualifies for free shipping You are €40 away from free shipping.
No more products available for purchase

Products
Pair with
Is this a gift?
Subtotal Free
View cart
Shipping, taxes, and discount codes are calculated at checkout

Veelgestelde vragen

De glow box

Hoe werkt het abonnement?

Na een online intake ontvang je elke maand (of om de 2 of 3 maanden) een glow box met zorgvuldig geselecteerde huid producten passend bij jouw huidtype. Je kunt kiezen uit Silver, Gold of Platinum abonnementen.

Hoe weet ik welke producten ik wanneer moet gebruiken?

Bij elke glow box ontvang je een hand geschreven persoonlijk stappenplan door een huidexpert waarin precies staat hoe en wanneer je elk product moet gebruiken.

 Is er een minimale looptijd voor het abonnement?

Nee, je zit nergens aan vast. Je kunt je abonnement op elk moment stopzetten of pauzeren.

Ik wil mijn huidfoto liever niet delen. Kan ik toch meedoen?

Natuurlijk! Je intake kan ook volledig ingevuld worden zonder foto. Wij geven dan advies op basis van je antwoorden.

Hoe lang gaan de producten uit mijn Glow Box mee?

De meeste producten in jouw Glow Box gaan gemiddeld 4 tot 6 weken mee bij dagelijks gebruik. Dit is afhankelijk van het type product en jouw persoonlijke gebruik.

Wat als mijn huid verandert (bijvoorbeeld door seizoenswisselingen of hormonen)?

Geen probleem! Je huid is continu in beweging. Daarom kun je tussentijds een update doen van je intake. Zo zorgen we ervoor dat je Glow Box altijd past bij jouw actuele huidbehoeften.

Kan ik mijn abonnement pauzeren of opzeggen?

Zeker. Je kunt jouw abonnement op elk moment pauzeren of opzeggen via je persoonlijke account. Houd wel rekening met een opzegtermijn van 14 dagen voor de volgende verzending.

Algemeen

Zijn de producten origineel en veilig?

Zeker. Wij werken uitsluitend met gecertificeerde leveranciers en importeurs van originele K-Beauty producten.

Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens en huidfoto’s?

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Gegevens en foto’s worden strikt vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor het personaliseren van jouw skincare advies. Meer hierover lees je in onze privacyverklaring.

Zijn de producten ook geschikt voor mannen?

Zeker! Onze producten en adviezen zijn genderneutraal en afgestemd op de unieke eigenschappen van iemands huid – ongeacht geslacht.

Verzenden & retouren

Met welke bezorgdienst wordt mijn pakket verstuurd?

Wij versturen alle pakketten met PostNL, de grootste en meest betrouwbare pakketbezorger van Nederland. PostNL zorgt ervoor dat je box snel en netjes bij je thuis wordt afgeleverd. Meestal heb je je pakket van my glow guide binnen 1-2 werkdagen na verzending in huis.

Aan welke voorwaarden moet een retourproduct voldoen?

Het product moet:


ongeopend en ongebruikt zijn,

in de originele verpakking zitten,

en onbeschadigd zijn.

Hoe kan ik een retour aanvragen?

Stuur een e-mail naar onze klantenservice met:

je ordernummer,

de reden van retour,

en eventueel een foto van het product.

Wij laten je binnen 2 werkdagen weten of je retour geaccepteerd wordt en sturen je de retourinstructies toe

Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?

Als de fout bij ons ligt (bijv. verkeerd product of schade), dan nemen wij uiteraard alle kosten op ons. Retourkosten in andere gevallen zijn voor eigen rekening, tenzij anders afgesproken.

Wat gebeurt er als mijn pakket beschadigd is of niet aankomt?

Dat vinden we erg vervelend, maar gelukkig staan we voor je klaar om het op te lossen. Als je pakket beschadigd is aangekomen of niet is bezorgd, kun je het volgende doen:

Neem contact op met onze klantenservice: Laat ons zo snel mogelijk weten dat er een probleem is. Vermeld je ordernummer en omschrijf het probleem. Je kunt ons bereiken per e-mail of Whatsappje.

Geef details en bewijs: Is je pakket beschadigd? Stuur dan een foto van de schade mee. Dit helpt ons om het probleem sneller op te lossen. Als je box niet is aangekomen, laat ons dan weten op welke datum je de levering verwachtte.

We vinden het erg belangrijk dat iedereen zijn pakket van my glow guide op tijd en in goede staat ontvangt. Aarzel dus niet om contact op te nemen bij problemen we helpen je graag en zorgen altijd voor een passende oplossing.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Oeps! Dat is niet de bedoeling. Neem binnen 5 werkdagen na ontvangst contact op met onze klantenservice via e-mail of whatsapp. Vermeld je ordernummer en stuur eventueel een foto mee. Wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product ontvangt uiteraard kosteloos.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen?

Jazeker, je kunt jouw bezorgadres wijzigen. Ben je verhuisd of wil je je pakker op een ander adres laten bezorgen? Pas dan eenvoudig je adres aan via je accountpagina op onze website.

Houd er wel rekening mee dat je de adreswijziging doorgeeft voordat we de volgende Glow Box versturen. Als je box al onderweg is naar het oude adres, kunnen we die zending helaas niet meer omleiden. Mocht je hulp nodig hebben bij het aanpassen van je adres, neem dan gerust contact op met onze klantenservice we helpen je graag verder.

Kan ik ook losse producten uit een box retourneren?

Nee, losse producten uit een samengestelde Glow Box kunnen niet geretourneerd worden. Alleen volledige, ongeopende producten buiten de standaard box om, komen in aanmerking voor retour, mits vooraf overeengekomen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Na ontvangst en controle van het geretourneerde product storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening, mits het product in perfecte staat bij ons is aangekomen.

Krijg ik een Track & Trace-code?

Ja, je ontvangt altijd een Track & Trace-code voor je Glow Box. Zodra je pakket ons magazijn verlaat, sturen we je een e-mail met de Track & Trace informatie. Met deze code kun je online volgen waar je pakket is en wanneer het wordt bezorgd. Zo weet je precies wanneer je jouw pakket kunt verwachten.

Veilige transacties

Je betaling verloopt via een beveiligde verbinding met bankniveau beveiliging. Zo zijn je gegevens altijd veilig bij ons

Snel besteld zonder gedoe

Onze beveiligde check out is snel en eenvoudig in gebruik.

Get in touch

Heb je vragen? Neem gerust op elk moment contact met ons op.